13/11

Farsdag blev lite firat idag. Anna skickade en tröja med texten "Min coola pappa". Lotter och ett kort, med noter och en skön bas på, bifogades oxå.

På kortet var det författat

" Daddy Cool"
Keep on Rockin´ and Rollin´!
Ha en trevlig dag, den är faktiskt din!
Puss från din dotter Anna.;-)

Slädfärdsövning med Atreyu och Apachie som dragare


Johan deklarerade att jag fått hans arbetsinsats som farsdagspresent med bygget! Det uppskattas högt Johan! Det är så att utan den hjälp jag får så hade inte mycket hänt! Bilder kommer i slutet på veckan!

Jocke dök upp i kväll med en "Min Pappa" mugg. På insidan står att läsa:
"En källa av styrka och rådgivning.
En mentor och en vän.
Jag uppskattar och älskar dig
mer och mer för varje dag som går.
Jag kan inte föreställa mig vad jag
skulle göra utan den kärlek du ger mig.
Jag kommer att värdera ditt hjärta av
guld mycket högt så länge jag lever."
















Va säga mer än, - Tack och buga djupt. Ovanligt trevligt att vara pappa!

Helgen har i övrigt tillbringats på övervåningen där sönerna Jocke och Johan igår la laminatgolv i nya kontoret. Jag gick mest runt och trivdes samt satte upp några våder med tapet. Idag har jag fortsatt tapetsera och Johan har målat lister. Steffler kom och hjälpte till lite oxå. På torsdag så kommer en reporter från JP (Jönköpings Posten) och gör ett reportage om förlaget och Helena! Skoj!!! - Om jag hinner tapetsera klart och montera lister mm....

Valparna växer så det knakar! Deras olika personlighet blir mer och mer tydlig. Triumf (Tria) är en bitchig dam som redan talar om sin vilja högt och ljudligt: - Mamma upp i dagen!  Bonus (Bobo) Är en upptäckare som går på upptäcksfärd och har en stark vilja även hann. Ganska så lik sin Pappa Apachie men lite mer lugn i sinnet. Mirakel (Mira) Har bestämt sig för att charma alla och vara den "söta" tiken som alla gillar.  Kolla gärna in på bloggen: http://geishamor.blogspot.com

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

10 år som rökfri - Tänk vad bra det kan vara att få en hjärtinfarkt...

Väntan, hopp eller förtvivlan och tro.

Resan mot det oundvikliga.