11-11-11

Den unika sifferkombinationen som får domedagsprofeter att jubla är här. I Kina är det idag rekord för kejsarsnitt. Alla tycker tydligen att det är så viktigt med att få sitt barn fött på just denna dag. Ska jag vara ärlig så har jag problem med att se det stora i en sifferkombination. När milleniumskiftet närmade sig så hade alla större företag stora skälvan angående processorer och annan hårdvaras möjlighet med sifferkombinationen. - Fiasko!!! Två stora, för mig kända företag gjorde absolut ingenting. - De sparade många sköna slantar på att ha is i magen. När nu kombinationen 111111 infallit så är det tydligen så extremt att folk jublar och hittar på det ena dumma efter det andra. Nä tacka vet jag 24/12 - då får jag träffa min idol: - herr tomtén.

Jobbar ju heltid nu - trots att ryggen egentligen inte är 100 än, men går faktiskt riktigt bra. Jobbet känns lättare än på länge. På är ledordet!

På torsdag så kommer Jp (Jönköpingsposten) hit och gör ett reportage med Helena. Då ska kontoret på övervåningen vara klart. Imorgon så kör Jocke, Johan och jag för fulla spjäll. Golv, tapet, listmålning och slipning av spackel på vägg/golv. Steffler ska oxå hjälpa till men det blev visst fest i byn för honom ikväll, så tror det blir söndagsjobb för honom ist. På söndag är iaf Johan och jag på! Ida och hennes Leyla erbjöd oxå sin hjälp. så ev blir det lite arbete för tjejerna nästa vecka oxå.

Idag må vara ettornas dag men nu nollar jag mig själv för natten -  rött i glaset! Skål tamej fan!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

10 år som rökfri - Tänk vad bra det kan vara att få en hjärtinfarkt...

Väntan, hopp eller förtvivlan och tro.

Resan mot det oundvikliga.